متن اهنگ علی کنکوری

با چشمهای بی فروغ میون راست و دروغ
خودم رو گم می‌کنمتوی این شهر شلوغ
پچ‌پچ آدمکها بس که تو هم می‌دوه
دیگه فریاد من رو سایه‌امهم نمی‌شنوه

صدای زنجیر تو گوشم می‌خونه
تو داری از غافله دورمی‌مونی
سرت رو خم کن که درها وا می‌شن
تا بگی نه پشت کنکورمی‌مونی

من می‌خوام مثل همه ساده زندگی کنم
چادر موندنم رو هرجا خواستمبزنم
توی این دریا نمی‌خوام نهنگ کوری باشم
پشت این درهای قفل علی کنکوریباشم

صدای زنجیر تو گوشم می‌خونه
تو داری از غافله دور می‌مونی
سرت روخم کن که درها وا می‌شن
تا بگی نه پشت کنکور می‌مونی

من می‌خوام مثل همهساده زندگی کنم
چادر موندنم رو هرجا خواستم بزنم
توی این دریا نمی‌خوام نهنگکوری باشم
پشت این درهای قفل علی کنکوری باشم

صدای زنجیر تو گوشممی‌خونه
تو داری از غافله دور می‌مونی
سرت رو خم کن که درها وا می‌شن
تابگی نه پشت کنکور می‌مونی

صدای زنجیر تو گوشم می‌خونه
تو داری از غافلهدور می‌مونی
سرت رو خم کن که درها وا می‌شن
تا بگی نه پشت کنکورمی‌مونی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 16 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط parinaz

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 251
بازدید کل : 45360
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1